„Talentai Lietuvai“ – tai unikali karjeros pradžios Lietuvoje programa, skirta užsienio universitetų absolventams ir jauniesiems profesionalams

Projektų vadovas/vadybinininkas/specialistas/inžinierius

Pagridinis tikslas- pritraukti iniciatyvius jaunus specialistus grįžti į darbą Lietuvoje, dalintis gerosiomis užsienio praktikomis, prisidėti prie bendrovės pokyčių, rezultatų efektyvinimo, procesų tobulinimo, inovatyvių sprendimų ir kt.

  • Galime priimti 2-3 asmenis.
  • Trukmė – ne mažiau kaip 6 mėn. su galimybe dirbti nuolatinį darbą.
  • Vieta: Vilnius
  • Stažuotė apmokama pagal sutartą atlygį.

Pagrindinės pareigos ir užduotys

Nesame griežtai apsibrėžę, koks konkrečiai darbas ar projektas laukia Tavęs. Priklausomai nuo kandidato išsilavinimo, turimų kompetencijų ir jo asmeninės vizijos dėl stažuotės tikslo, prisiderinsime ir suteiksime saviraiškos galimybes profesinėje srityje, prisidedant prie įmonės veiklos pokyčių.  

Eeikalinga kvalifikacija ir įgūdžiai

IT, transporto inžinerija, geležinkelių infrasruktūra.

Pirmenybė teikiama kandidatams, turintiems darbo patirties profesinėje srityje.
Iniciatyvumas, komunikabilumas, darbo laiko planavimo ir organizaciniai įgūdžiai, žingeidumas, noras tobulėti.
Laukiame motyvacinio laiško su trumpa stažuotės vizija ir tikslais, bei gyvenimo aprašymo CV.

AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra strateginė, didžiausia Lietuvos transporto sektoriaus įmonė, savo veiklą vystanti 3 pagrindinėmis kryptimis: krovinių ir keleivių vežimas geležinkeliais, viešosios geležinkelių infrastruktūros valdymas, priežiūra ir plėtra.

Kompanijai priklauso 4 antrinės kompanijos „Gelsauga“, „Geležinkelio tiesimo centras (GTC)“, „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ (VLRD), „Rail Baltica statyba“ (RBS).  AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra antras didžiausias darbdavys Lietuvoje. Bendrovėje šiuo metu dirba daugiau kaip 8 600 darbuotojų, visoje įmonių grupėje – 10 700 darbuotojų.

Bendrovė, valdo beveik 1 900 km geležinkelio tinklą, per 100 geležinkelio stočių, 4 intermodalinius terminalus ir vysto strateginį „Rail Baltica“ projektą. Statistikos departamento duomenimis, įmonė yra didžiausią BVP dalį sukurianti įmonė Lietuvoje.

Per metus „Lietuvos geležinkeliai“ vidutiniškai perveža 4,4 mln. keleivių tarptautiniais bei vietiniais maršrutais. Bendrovė geležinkeliu per tą patį laikotarpį perveža ir apie 45 proc. visų valstybėje vežamų krovinių (apie 48 mln. t). Tai jai leidžia pirmauti tarp visų Baltijos šalių bei užimti 7 vietą Europos Sąjungoje. „Lietuvos geležinkelių“ riedmenų parką sudaro per 8 000 vagonų bei daugiau kaip 200 lokomotyvų. Bendrovės apyvarta 2016 metais siekė 415 mln. Eur.

Nuo metų pradžios pasikeitus bendrovės vadovybei, LG šiuo metu didžiausią dėmesį skiria efektyvumo ir konkurencingumo didinimui. Pirmųjų 8 šių metų mėnesių rezultatai parodė, kad pastangos veikti efektyviau, stiprinti betarpišką bendradarbiavimą su pagrindiniais partneriais, pasiūlyti rinkai į jų poreikius orientuotas paslaugas duoda rezultatų. Šiemet vežame beveik 8 proc. daugiau krovinių, keleivių – 3 procentais. Net 25 proc. padidėjo krovinių vežimas per Lietuvą bei 21 proc. – eksportuojamų krovinių apimtys.

Atsinaujinanti bendrovė yra iškėlusi 5 strateginius tikslus: tapti geriausia komanda Lietuvoje, teikti didžiausią naudą Lietuvos žmonėms, tapti TOP-5 vežėju ES, pasiekti Europą 240 km/val. ir iš Vilniaus į pajūrį vežti greičiau nei per 3 val.